TV

Nu var jag också tvungen att göra det däringa tv-testet. Lite har jag ändå hunnit med genom mina dagar, hoho.

[   ] Gilmore Girls
[X] Grey's Anatomy
[X] Prison Break
[X] Desperate Housewives
[X] O.C
[X] One Tree Hill
[X] Vänner
[  ] Förhäxad
[X] 24
[X] Simpsons
[X] Scrubs
[X] CSI 
[X] CSI Miami
[X] CSI New York
[X] Jordan Rättsläkare
[X] Joey
[  ] Bones
[  ] Dawson's Creek 
[X] Heroes
[X] House
[  ] Brothers and sisters
[X] Sex and the City
[  ] Navy CIS
[X] Lost
[X] My name is Earl
[  ] Ugly Betty
[X] Smallville
[X] Southpark 
[  ] Stargate Atlantis
[  ] The 4400
[X] The Office
[X] Two and a half men
[X] Spin City
[  ] Cold Case
[  ] Criminal Minds
[X] Baywatch
[X] Lilla huset på prärien 
[X] Dallas
[  ] Shark
[X] Tredje klotet från solen
[  ] Law and order
[X] Våra bästa år
[X] Våra värsta år
[  ] Sabrina Tonårshäxan
[X] Malcolm - Ett geni i familjen
[X] Alla älskar Raymond
[  ] Ghost Whisperer 
[  ] 8 simple rules
[X] Svensson Svensson
[  ] Lizzie McGuire
[X] Sunset Beach 
[  ] Magnum
[  ] VIP
[  ] Stacked
[X] Myggan
[X] Vita huset
[X] Advokaterna
[X] Ally McBeal
[  ] Las Vegas
[  ] Xena
[X] Entourage
[X] Will & Grace
[X] Fresh Prince in Bel Air
[X] Skilda Världar
[X] Nanny
[X] Tre Kronor
[X] L-word
[  ] Vita Lögner
[  ] Andra Avenyn
[X] Rederiet
[X] Hem till gården
[  ] How I met your mother
[X] That 70's Show
[X] Alias
[X] Seinfield
[X] Glamour
[X] Huset fullt
[  ] Mitt liv som död
[X] The Shield
[  ] Close to home

TOTALT: 53 poäng

0-10 Scout
11-30 Normal
31-54 Soffpotatis
55-69 Nörd
70-86 Inget liv


Kommentarer
Postat av: O

22 fick jag. men vart är six feet under? och nip/tuck! jävla baywatch..

2007-11-28 @ 18:11:58
Postat av: M

Jaa, men tur att du är normal i alla fall. till skillnad från din pojkvän till soffpotatis då. Fast jag säger, "var fan är sopranos!?"

2007-11-28 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0