Tre månader

Ja, idag var det alltså tre månader jag gick och blev med flickvän. Tyvärr är hon i vanlig ordning på fel sida landet så jag får väl fira i ensamhet med att varken dricka eller röka. Skitsamma, jag är glad och lycklig ändå på något sätt. Tre månader är ändå rätt duktigt jobbat, av tidigare erfarenheter brukar det krascha ungefär nu så jag hoppas på tredje gången gillt, verkligen så mycket.

Annars så händer inte mycket, sängen till 12.30 och nu ska ångesten börja komma tror jag. Har en artikel som ska vara klar på fredag, där bland annat två intervjuer ska ingå och det ska beröra etik inom journalistiken. Hur jävla kul låter det och jag har inget uppslag ens. Tur att jag är ledig imorgon också. Då ska jag ta itu med den där grejen. Ska umgås med Frida sen när hon kommer hem. Najs najs, hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0