Sockret

Har gjort lite nyttiga saker idag i alla fall. Handlade till exempel, en ny osthyvel bland annat som var välbehövligt eftersom min egna försvann under mystiska omständigheter för en månad sen och den andra vi har är slöare än en kommunalarbetare. Lite meningslös mat, ett gäng paket med nudlar och en tub tandkräm. Pengarna bara försvinner ifrån mig, haha. Var på stammisfiket och drack en varm choklad sen. Har börjat förtära mer och mer socker sen rökningen las ner, en klassisk fälla men vad fan. I fredags drog jag i mig en stor påse gelehallon för mig själv. På fiket var jag förstås inte ensammen. Nej nej min fina vän Stina som kommit hem från sin långa Afrika-resa. Ett mycket kärt återseende som gjorde dagen lite bättre. Nu tänkte jag fan laga till mig något enkelt att äta som jag förhoppningsvis blir hyfsat mätt på. Pasta kanske. Sen ska jag försöka skriva lite, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0