Slarva, slarva, slarva

Ja så vad gjorde du då? Nej jag kikade klart på Californication istället för att göra någon nytta. Men slutet var bra och lagom oväntat så det inte blev för jävla krystat. Men satan vilka roliga intriger som uppstått i den serien. Jag rekommenderar den varmt till alla. Så då har jag slösat bort en kväll och seriöst satt mig i skiten. Inte ett enda uppslag till en artikel och nu börjar det brinna i knutarna. Sist lyckades jag lösa allting sista dagen och det börjar likna ytterliggare en domedag. Vet inte om psyket mitt klarar av alla dessa påfrestningar om och om igen. Blir wacko av allt plus att jag nu får en flashback och det känns som jag suttit här innan och skrivit exakt samma inlägg innan. Får väl helt sonika gå till sängs och hoppas på bättre lycka imorgon, har det inte löst sig då så vet jag inte, då är jag rätt jävla rökt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0