Så nära får ingen gå

Sådär då var tvättningen avklarad. Jag och Frida har haft roligt under våra tvättimmar. Jag har mest gått runt och skrikit "Yaldan" hela kvällen. Nu är jag inne på lite gamla Kent-hits från 90-talet. Kanske borde sammanställa en lista på Kents bästa 90-talslåtar inatt.

Men först och främst ska artikeln skrivas färdigt. Har bryggt en sjuhelsikes massa kaffe, fyra stora koppar står redo att drickas. Har redan dragit i mig en halv och fler ska det bli. Kommit igång lite smått med skrivandet också, skönt. Artikeln har tagit form i mitt huvud och nu är det bara att omsätta det. Jag önskar dock mest att jag fick röka inne vid datorn. Det går så mycket lättare med ciggen rykandes. Nu ska jag u sluta men som journalist har man ändå ett stilistiskt ansvar att röka. Två halvor som slåss inom mig. Ska inte skriva mer här nu. VIll prata med min kvinna fast hon verkar inte vilja ringa så jag sveper min kopp kaffe och hämtar en till. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0