Övervinna rädslorna

Jaha, genomföra intervjuer, inte min starkaste gren det inte. Ger mig ångest bara jag tänker på det. Sådan ångestgrad att jag har problem att ens försöka förbereda frågor till intervjun. Men snart börjar klockan bli mycket så det är väl dags att få den lilla del gjord. Fast väl på plats imorgon kommer jag sitta där, nervös och skaka som ett asplöv, inte få fram många ord och när de väl kommer fram så är de åt helvete fel. Antar att det är en träningsgrej, hoppas det försvinner när vanan väl infinner sig. Framtills dess är det bara till att försöka låtsas så mycket som det går. Ni får väl alla hålla tummarna för mig att det går bra.

Hur nyttigt är det att smälla i sig en påse Vicks Blue på en dag? Jag är snart uppe i två men inte fan blir halsen mycket bättre. Tur att tabletterna lindrar smärtan en aning i alla fall.

Jag tippar på en sömnlös natt, har sovit alldeles för mycket de här dagarna som gått. I söndags gick jag upp 15.30, igår 12.30 och idag 12.00. Inte alls nyttigt för min redan skadade sömnfunktion. Fan å helvete...

Kommentarer
Postat av: frida

halstabletter kan ha laxerande verkan.. hur gick intervjun? puss

2007-11-14 @ 12:40:06
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0