Onsdagsbakman

Någon som kan gissa ifall jag kom iväg till skolan eller inte? Det behöver ni inte jag berättar mer än gärna. Klockan ringde någon gång vid 8-tiden på morgonkvisten. Efter att ha utkämpat ett mindre kärnvapenkrig med snoozen i dryga timmen valde jag kort och gott att lägga ner verksamheten. Så av med klockan och in i sömnen igen. Upp vid halv tolv, en viss huvudvärk gör sig påmind samt sahara-käften. Går över rätt fort, surfar lite blogg, läser lite DN och äter frukost. Nu återstår att se ifall jag kan hitta på något vettigt idag. Vill hemskt gärna träffa Stina som varit i Kongo alldeles för länge men nu åter har satt sina fötter på stockholmsk mark.

Okej jag missade skolan, jag skäms nästan lite. Såhär kan jag liksom inte fortsätta känner jag. Nu får det fanimej bli skärpning. De närmaste veckorna satsar vi på 100 procentig närvaro. Vi får väl se hur det går med det.

Är en aningens sugen på lite ny musik. Har lovat Sanna att knåpa ihop en elektro-skiva så börja arbeta med den kanske. Skriva lite texter till projektet vore ju inte så jävla dumt heller. Först blir det duschen.

Just det, idag ska jag låta bli ciggen, kom ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0