Onsdag hela veckan

Onsdag var det idag. Idag har jag ägnat mig åt att försöka återfå ett gott tillstånd i mitt liv. Sov till lite längre än 12.00 och har sedan dess inte uträttat något av värde. Var nere en sväng på bolaget nyss i snöyran som råder på Söder. Köpte mig lite godare öl för en gångs skull. Orka med pundarölen varje gång liksom. Ikväll ska vi dricka, antagligen blir det jag och Simon som ska ut på uppdrag. Planen är väl att göra Stureplan osäker, vi får se hur det går. Men O-baren och Spy Bar vore väl inte helt fel säg. Nu ska jag fortsätta titta lite på "Riget", Lars Von Trier vet till skillnad från svenskar hur man gör bra tv. Imorgon blir än bättre dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0