Ny vecka dårå!

Då var den nya veckan igång. Började dagen med att snooza en timme vilket ledde till att frukosten fick skippas så nu sitter jag här med en viss hungerkänsla i kroppen. Ska nog dunka in några mackor alldeles strax. En sväng förbi skolan, prata lite med klasskompisar och få det påtalat att jag missade Hammarby Sjöslag i lördags. Ett kort och vasst sting av ånger att jag inte åkte dit slog mig först men insåg rätt fort att sådant kommer hända igen. Jag behöver inte vara med jämt, på varje fest.

Så vad ska jag göra återstående tid av dagen då? En sväng till affären vore på sin plats. Idag blir det nog ris och kyckling känner jag. Funtar på att mest bara chilla och kolla på Sopranos. Har inte så mycket ork idag känner jag. Socialt liv känner jag inget större behov av idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0