Nu är det helg!

Veckans alla mödor är äntligen över. Har supit mig igenom de trista veckodagarna och nu börjar allvaret. Ikväll taggar vi upp ute i Såsen innan vi gör Stockholm osäkert. Hur det sen kommer sluta får framtiden utvisa. Har ett flak öl som står på golvet bredvid mig och väntar på att öppnas upp.

Usch, börjar få lite dåligt samvete för hur den här veckan har artat sig. Först skippar jag två dagar i skolan för att få vara med min flickvän (värt det), sen missar jag en tredje dag på grund av bakfylla. Igår var det krogen igen men som tur var började skolan vid ett idag så jag klarade det. Men det är inte bra att göra såhär. Nästa vecka kanske jag ska köra en vit vecka. Inget drickande, inget rökande. Kanske åka till landet eller något sånt. Göra inbrott i något litet fritidshus och sen bo där hela helgen och käka konserver typ. Vi får se. Just ni glömmer vi de tankarna i alla fall. Vi syns i dimman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0