Något som inte är så roligt...

...är att sitta och vänta på att en poltisk reporter från Aftonbladet ska ringa upp. Verkar ta ett jävla tag och ingenstans kan jag ta vägen utan måste sitta här och vakta min telefon. För närsomhelst kan det ju ringa. Lena Mellin förstör för tillfället min dag.

En annan sak som inte heller är speciellt roligt är att bo bredvid en byggarbetsplats. Varje vardag klockan 07.00 är fanskapet igång. Tänkte att man skulle slippa oljud nu när jag bor på femtonde våningen men icke. Det låter som ett mindre krig när de kör sina maskiner och gud vet vad. Ibland tror jag att hela huset jag bor i ska ramla ihop likt WTC när jag hör ljuden. Om det inte upphör inom kort får jag helt enkelt tillverka mig en egen bomb och spränga bygget tillbaka till medeltiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0