Morrn morrn!

Till slut har även jag orkat att packa mig upp ur sängen. Käkat lite frulle, kollat in vad som hänt i världen runt omkring mig. Fogden ska börja arbeta tuffare, låter roligt det. Nu står kaffet på bryggaren och DN ligger bredvid för en ordentlig genomläsning. Simon dyker upp här om lite mer än en timme. Projektplanering och arbete står på schemat. Kvällen är ltie osuddig än. Kanske fotboll hos storebror eller häng med Simon. Det är klassfest ute i Hammarby Sjöstad men jag tror jag skippar den. Minns att jag sa att det skulle bli en vit helg och så ska det förbli. Alla mina vänner har sagt att jag inte kommer klara det så jag är sugen på att ge alla fingret och visa att jag har viss självkontroll. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0