Många bollar i luften

Nu har jag givit min unge vän Simon lite sällsap, något han saknat i helgen. Eftermiddagen ägnades åt att hålla hov nere i SoFo:s källare med lite brainstorming och massa andra dumheter som bara unga män kan. Sen hem och laga mig en bit mat, hade inte ätit sen klockan fyra i morses. Senaste som hände var att jag brände iväg lite över sju laxar på räkningar. Jätteroligt att se en massa pengar försvinna med några enkla knapptryck.

Ett tag var jag inne i ett flyt idag och fixade både våran trasiga vattenkran och en box till teven. Det enda som fattas är ett programkort till våran vän så sen blir det tv-underhållning i huset, något vi varit utan i typ en och en halv månad. 31 kanaler står till buds för oss, jajjamänsan. Nu borde jag gå och handla och sen förbereda morgondagens litteraturseminarium. Dagens seminarium gick helt okej, rätt trevlig stund vi hade och sågen på min text var rätt mild. Läraren var till och med lite impad över att jag fått tag i Lena Mellin. Däremot hade hon inte mycket till övers för Richard Slätt, men det får stå för henne. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0