Kentafton

I väntan på att skrivarlustan ska infinna sig kör jag och Frida Kent-afton. Endast Kent-låtar är tillåtna idag. Så nu sitter jag och galer med i "Kevlarsjäl", vadå nostalgi. Jag har redan minnena från sommaren 2001 på panngloben. Kanske skulle försöka få tag på Kent-dokumentären som sändes på SVT den sommaren. Den var min själ fin, idag gillar vi Kent som aldrig förr.

Skolan var najs. Trevligt att träffa lite skolkamrater. Kan inte bara umgås med Simon jämt, även ifall det är jäkligt trevligt det. Nästa vecka ska det göras TV-inslag för hela smällen. Ska besöka en praktikant på den fantastiska tidningen "Dagens Media", en tidning om tidningar, haha.

Snart ska vi ner och göra tvätstugan osäker, skoj så skoj så.

Jag önskar det var nästa torsdag, mest av allt...

Kommentarer
Postat av: J. Banan

Äh. Det gäller bara att se det positivt/negativt (?) varje gång man är less på plugget; "Va fan hade jag gjort annars som vore så mycket roligare?"

2007-11-15 @ 21:12:19
URL: http://free6.com
Postat av: Sune

åkt turnébuss med martin sköld verkar vara rätt trevligt. haha

2007-11-15 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0