Jävla skit

Helvetes jävla skit. Helt perfekt att börja sin återkomst i Stockholm med att paja kaffekannan så nu är det slut med kaffebryggandet här i lyan för jag har banne mig inte råd att skaffa en ny kaffebryggare. Tack vare våran underbara kran som har lossnat, jävla piss helvete. Jaha, så nu är den här dagen åt helvete, får se vad som mer kan fuckas upp innan jag somnar.

Har varit verksam sen lite innan klockan fyra. Hunnit med att löpa till bussen, säga farväl till min älskade och åka tåg i över fem timmar. På tåget blev det lite nyttigt läsande och någon timmas sömn. Givetvis lite QuadraPop. Nu ska jag bege mig till skolan snart och på kritik på en artikel jag skrev häromveckan. Inte riktigt upplagd för det känner jag nu. Jävla fan och skit. Jag är inte glad nu...

Kommentarer
Postat av: combon

jävla kranfanskap!!

2007-11-26 @ 13:22:50
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0