Inte så smart kanske?

Delade känslor idag. Gick inte till skolan idag. Efter att ha sovit uselt kändes det rätt meningslöst att stressa runt hela dagen för att spela ett journalistiskt rollspel. Väljer att satsa mitt lilla krut på min egna artikel som faktiskt handlar om riktiga konflikter. Så snart ska jag ner till Strix i Hammarby Sjöstad och snacka politiker/journalister-förhållanden med Richard Slätt, ursprungligen från Värnamo, bra sammanträffande. Resten av dagen ska gå åt till att samla in mer material till artikeln så jag kan få den färdigskriven idag. Vore hur bra som helst ifall så kunde ske. Ställer mig väl skeptisk till huruvida det kommer gå eller inte. Ånger över att jag inte gick till skolan? Tyvärr inte. Måste nog börja kämpa ordentligt för att komma back on track känner jag. Eller det känns mer som jag kom in fel i hela kursen och ständigt står offside. Så får satsa på att rädda det som räddas kan och förhoppningsvis på godkänt i alla fall. Käner viss ånger dock att jag kanske har svikit mina klasskompisar. Förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0