Himlen stiger ner

Om en timme nedstiger återigen himlen till jorden och livet blir komplett igen. Fram tills dess ska jag pyssla lite i hemmet för att få tiden att gå. Mina klasskompisar ringde innan och hade fest. Inser att jag väldigt sällan är med på klassens olika tillställningar. Kanske lite illa av mig, de är ändå väldigt trevliga. Men just ikväll hade jag en god ursäkt att tacka nej. Hade det inte varit att Olivia kommer så hade jag nog varit på flaskan ikväll igen. Nu spar jag det lilla krut jag har kvar.

Tvättat och rensat ur en massa skräp ur lägenheten har vi ägnat eftermiddagen åt, jag och sjuke-Frida. Fyllde en hel stor, blå IKEA-påse med gamla DN. Det var tungt kan jag lova, mycket tidning blir det som prenumerant på DN. Tvättade mina jeans för första gången på ett och ett halvt år, ingen större skillnad syns dock än på dem, lite tråkigt, ville att de skulle bli mer märkbar skillnad. Dammade av mina svarta Nudiesar istället och ska använda dem ett tag nu framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0