Helg

Då var det äntligen helg. Mina planer inför helgen är sådär klara. Ikväll ska jag ta det lugnt. Frida ska vara hos sin pojkvän vad jag förstått via hennes blogg så för min del blir det Sopranos-kväll med chirredirre. Innan det ska jag tillaga en god kycklingpasta hade jag tänkt. Imorgon ska jag och Simon arbeta lite på ett projekt under dagen. Kvällen är fortfarande lite oklar. Har en liten buffé att välja av. Kolla på fotboll med storebror och hans vänner, film med Simon&Stina eller supa med klassen på någon pub i Hammarby Sjöstad. Tiden får utvisa vilket. Just nu känns det tryggt och veta att jag slipper fyllan ikväll, så skönt att bara ta det lugnt. Det enda jag känner saknas är att mysa med flickvän under kvällens gång. Fredagarna vi spenderar tillsammans brukar oftast vara av mysstämning så det känns som att något kommer fattas. Funderade ett tag på att dra till henne imorgon bara sådär men insåg att den jävla skolan sätter stopp för det, satans skit jag saknar henne så jävla mycket nu.

Nu tar jag vägen mot ICA. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0