Får jag lov att vara lite tråkig?

Fan, det känns lite trist att skriva om vanliga saker, hur mitt liv ser ut. Men just nu är inte inspirationen på topp så jag bjuder på lite substanslös information istället. Har umgåtts med Simon Rödskägg hela kvällen. Vi drack lite öl här hemma innan vi gick till Pappagallo och tittade på fotboll med några fler öl på schemat. En gammal Guinness på fat fick jag och både jag & Simon refererade till torsdagskvällar på Harry's i Värnamo. Förra hösten hade vi tradition, torsdagsölen som vi kallade den. Vi unga män drack alltid Guinness på den tiden, vi jobbade och hade råd med den dyraste fatölen. Idag unnade jag mig en och lite flashback fick jag allt, kryddade det hela med lite chilianer också. Matchen gick bra och puben var lika gemytlig som vanlig, allt bra så länge. Såg klart på Sopranos innan med, slutet utelämnade väl det mesta åt fantasin och skaparna av serien har väl lagt upp en straffspark för någon form av fortsättning ifall lusten skulle falla in.

Annars är det mesta rätt bra. Minns att jag frågade en måndag efter en helg med Olivia ifall det var möjligt att man det gick att ha fysiskt ont av saknad. Idag är frågan lite omvänt, kan man längta så mycket att man går sönder?

Imorgon mina vänner, imorgon blir jag glad, lycklig eller vad fan man nu ska säga, allt på samma gång kanske. Först ska jag bara klara av ett ex antal timmar i en datasal med filmredigering på schemat, yippie liksom. Snälla någon låt mig slippa. Sen blir det fem timmar på tåg och varje gång tåget stannar i orter som Laxå, Alingsås och allt vad det heter kommer jag bli lika arg och önska att jag var framme. Nu ska jag sova, imorgon är det mycket att stå i då. Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0