Demoner och sånt

Huh. Natten var sådär trevlig den som var. Mina vänner, demonerna från förr, dök upp igen. Satte mitt huvud på kant och fick stanna upp för att slå vett i mig, inte låta de få överhanden. Usch, det är så obehagligt, vill inte tänka så men ibland bara faller jag in i det, hemskt är det och skraj blir jag varje gång. Varför kan det aldrig bli bra?

Morgonen blev en snooze-morgon, hann nätt och jämt med att äta frukost och läsa ut ett kompendium till seminariet. Ovan nämnda seminarie gick lugnt och stillsamt till, inget att rapportera.

Nu var det tänkt att jag ska ringa till mitt gamla jobb och få tala med min favvo-chef. Måste tigga ut lite pengar hade jag tänkt. Kommer väl bli en massa, massa dösnack känner jag bara. Får lite känslan av att det är för ett år sen tror jag. Känns väldigt mycket 2006 att ringa till jobbet må jag säga.

På schemat för kvällen står det "Tacobuffé" med vänner, amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0