Dålig medicinering

Fan, fan och fan. Jag hatar att jag alltid drabbas av skrivkramp. När jag väl har tid att skriva i någorlunda lugn och ro så går det fanimig inte. Blir så trött på mig själv. Istället gör jag saker jag inte borde göra. Sitta på Youtbue, läsa dåliga bloggar och röka (jag försöker ju för fan sluta men inte då). Rökningen blir någon slags medicin mot min ångest, inget vidare bra beteende. Så ikväll blir det väl då. Tvätta och skriva, ingenting annat. För imorgon ska det vara klappat och klart. Blir väl som vanligt något hastverk som får godkänt men inte mycket mer. Nu ska jag snart till skolan, fyra timmar eller vad fan det nu blir. Mörkt kommer det vara ute när det är över. Tjipp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0