Dagens...

...lunch har jag fångat på bild.

324219-24

Två påsar Vicks fick det bli. Visst är livet fantastiskt.

Nu sitter jag här och våndas som vanligt. Mina mer eller mindre lyckade intervjuer ska nu omsättas i en välskriven artikel. Så återigen blir det till att stirra in i Word-dokumentet för att se vem som vinner. Jag eller satan?

Ångrar i detta nu mitt kanske något förhastade beslut att radera mina gamla bloggtexter. Jag är nämligen grymt sugen på att walk the Memory Lane nu. Vill veta vad jag gjorde eller tänkte på förr om åren. Allt det spolierade jag i våras. Mitt fina arkiv av ibland rätt bra texter, ofta rätt mindre bra. Fan fan fan.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Gud visade ju sin styrka

2007-11-14 @ 23:24:44
URL: http://korallrevetinorr.blogg.se
Postat av: Sune

Det är ju sant Dennis, tänkte inte på det. "Don't mess with the lord" fick vi lära oss i söndagsskolan.

2007-11-15 @ 08:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0