Bara att brassa på

Hej och hå. Den här dagen känns lite kort och satt. Hann gå upp, sitta lite vid datorn, äta lite frukost och avnjuta dagens DN. Sen började det bli mörkt ute. Frida kom hem så vi tog oss en måltid på doncen trots att vi bägge är rätt panka. Den här veckan kommer bli tuff, ser inte framemot att behöva ha saker att göra hela tiden. Jag gillar ju att ta det lite mera lugnt, arbeta i mindre doser. Så blir inte fallet den här gången. Bara bita ihop eller så skiter jag det helt. Fast vore ju dumt att strunta i det, så det blir till att gaska upp mig nu. Ska ta lite Californication och sen göra upp lite riktlinjer för morgondagens arbete. Typ hitta vad fan jag ska skriva om, jag är helt nollställd. Tjarå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0