Ursäkt

Känns som jag har gått in i någon social dvala för tillfället. Får skylla på tentan som upptar all min tid nu. Så förlåt alla vänner vars sms jag aldrig svarar på. Förlåt att jag inte ringer upp och kollar läget med er. Imorgon blir det nog bättring, då ska jag ta tag i saker jag inte hunnit med de senaste dagarna. Det är mest bara Olivia och Frida som vet om att jag lever känns det som. På schemat idag står först lite läsning i en bok om upphovsrätt. Framåt eftermiddagen ska jag försöka bege mig till Kungliga biblioteket för att förkovra mig i en annan bok. Vi får se hur det går. Har hunnit med morgonrutinen nu i alla fall, så nu kör vi.

De där sömnproblemen ni vet jag lider av lite då och då gjorde sig uppenbart inatt igen. Alltid när det som minst passar dyker problemen upp, fy fan vad det är jobbigt. Jag låg och vred mig i kanske tre timmar innan jag framåt 4-tiden så småningom började snarka lite lätt. Hur kommande natts sömn blir vill jag inte ens veta, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0