Turnén rullar vidare

Då har nästa etapp av min Sverigeturné tilltryggalagts. Igår tåg jag och Olivia tåget till Göteborg och efter lite stressande kom vi till slut fram till Frillesås med fem välpackade väskor i släptåg. Mest bara en vända innan vi åkte till grannbyn för födelsedagskalas. På tågresan tittade vi lite på Olivias julklapp från mig, Six feet under-boxen. Har aldrig varit mer nöjd än den här gången när jag fick ge bort den. I torsdags var vi hemma hos Sanna och jag blev sjukt sugen på att börja dj:a jag med. Så på inköpslistan står numera lite sådana prylar också. Mixerbord, cd-spelare och en sjuhelsikes massa kablar. Sen kommer det bli taktmixande, pitchar och allt möjligt. Annars gick Olivias första möte med min familj bra, jag behövde inte skämmas i onödan. Hon blev lika betuttad i hunden som jag hade kunnat gissa. Just nu saknar jag den lilla krabaten. Lovar att lägga ut lite bilder på det underbara djuret inom kort.

Ikväll vankas det utgång i Göteborg, popklubb har jag hört ryktas om och det faller mig bra in.

Nu har jag i alla fall tagit fram en av kursböckerna för att börja plugga till tentan min. Får se hur det här kommer gå, har nog skjutit lite för mycket på det men det löser sig alltid. Hoppas ni får en trevlig lördag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0