Sista refrängen

Ja, då sjunger julhelgen på sin sista refräng för det här året också. Här i Småland är det fem plusgrader och jävligt grått. Dagen har ägnats åt lite bakfylleångest, städande, burkpantning, bilåkning, The Wire och lite tittande på undermålig tv. Satt mest och fnissade åt hur uselt "August" på SVT verkligen var. Stod ut i en halvtimma innan jag satte mig med ett soduku istället. Nu tänkte jag kanske klämma lite The Wire innan jag knoppar, får se hur mycket jag orkar. Känner mig lite sliten och vill ju gärna vara utvilad imorgon när Olivia kommer på besök till hemmet i Rydaholm. Väntar mest på att få räcka över hennes julklapp, ser med spänning fram emot hur den ska tas emot. Sova var det va? Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0