Rädda det som räddas kan

Idag blev det inte mycket skrivet här. Har varit i skolan en stor del av dagen, eller 9-14 vilket får räknas som rätt länge. Så lång tid har jag inte tillbringat i skolan på jag vet inte hur länge, 1-2 månader kanske, något undantag kanske men annars har det varit så. På fredag faller domen ifall jag misskött det hela lite för hårt. Men det får bli skräpning på nästa kurs tror jag bestämt. Nu försöker jag bara rädda det som räddas kan. Har fått tag i två av tre böcker inför tentan nu. Började med att plöja en idag. Somnade efter tio sidor och sov i en och en halv timme innan jag ordentligt kom igån. Fan vad jag skulle behöva min kaffebryggare just nu alltså. Imorgon blir det väl en eller två koppar Sleven-kaffe skulle jag kunna tro. Tänkte försöka sova lite nu så jag orkar med den andra boken imorgon plus att kanske göra ett tappert försök att hooka den tredje. Men vi hörs imorgon. Jag saknar Olivia, mycket nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0