Och himmelriket åkte hem igen

Med den korta rubriken kanske jag kan sammanfatta känslostämningen. Har ju inte skrivit här på en fyra dagar eller så. Vad jag har gjort? Haft bättre för mig kanske, en liten kort resumé då:
Torsdagkväll: Hämtat flickvännen på centralen och tittat på Dexter.
Fredag: Hel dag på stan utan ett enda inköp, matlagning och This Is England
Lördag: Sväng på stan igen, träffat Alle, förfestat och haft en hederlig Ace-afton
Söndag: Sovit dåligt, varit bakfull, lämnat över Olivia till hennes mor, åkt hem och umgåtts med Simon och Frida.
Måndag: Varit i skolan, ätit lunch med Olivia & hennes mor, myst lite och lämnat av flickvännen på centralen igen.

Så nu sitter jag här, återigen alena. Förstår att den här bloggen är lite av en klagomur. Här dumpar jag av alla känslor jag inte får utlopp för i det verkliga livet. Hur jag känner mig? Rätt tom och trött. Vill inte riktigt förstå att jag ska vara ensammen i tio dagar igen. Under dessa tio dagar har jag en tenta på fredag och en loggbok som ska skrivas. Tentan får gå som den vill, har inte ens haft ork och lust att skaffa fram böcker till den. Det löser sig eller så gör det inte det. Nu ska jag botanisera lite i "The Wire" och försöka komma underfund med hur jag ska klara mig utan sällskap...

Kommentarer
Postat av: J. Banan

Sista meningen löste sin egen fråga.

2007-12-04 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0