Mindre påverkad

Usch, huvudvärken var verkligen hård innan. Nu börjar den släppa och livet börjar återgå till det normala igen. Idag ska jag ut på stan om någon timma och köpa lite klappar. Ikväll ska jag och Frida ha lite julpyssel i hemmet, eller städa ur lägenheten kan man väl kalla det för det är ju det det egentligen är. Har fått tre mess under morgontimmarna, väldigt svårt att svara på mess, särskilt när jag är bakis.

Igår då, fragmentariskt. Tänk er öl, estnisk fulvodka och jäger på småflaskor, där har ni vad som hände. Sen blev jag rätt kanon som vanligt och fick åka taxi hem från Flempan. Spännande att det börjar spira lite romanser i klassen. Minst två såg jag till igår.

Nu ska jag ta en cigg, hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0