Korven och breaket

Jaha, dags för att ytterliggare spä på meningslösheten i livet lite mer. Känner mig som uppstoppad korv med alldeles för många olika sorters kadaver i. Lite ben, lite lever, lite hjärnsubstans och ytterst lite rent kött. I huvudet snurrar det som vanligt. Har tryckt in lite för mycket information på väldigt kort tid. I huvvet är det pressetik, ombudsmän, upphovsrätter, omedveten rasism, cynism, orientalism och all möjlig ren skit som snurrar runt. En utav böckerna till tentan bestod av 75 procent rent ordbajs. Massa onödigt svåra ord som utan mening stod uppstaplade på varandra, som inte förde något resonemang vidare.

För övrigt är det dags att breaka från bloggen nu. Känner att det finns andra ställen jag kan kanalisera ut min frustration över, förhoppningsvis på ett bättre sätt än det här. Så jag hör av mig lite längre fram när jag börjar få ordning på livet, nu är allt bara en stor fet mash up och jag behöver en paus. Hejdå så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

så när är du tillbaka?

2007-12-07 @ 00:21:39
URL: http://thereisaparty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0