Ibland

Ibland händer det att jag tvivlar
Ibland funderar jag över ifall jag har gjort rätt val
Ibland undrar jag över ifall det är värt att gå en utbildning där max 25% får ett fast jobb
Ibland funderar jag på om det är värt att skjuta min ekonomi i sank för detta
Ibland tänker jag att det kanske var dumt att överge det jag hade

Men det är bara ibland det händer, väldigt sällan. Just nu är det lite så jag funderar. Fast, jag är ju ändå rätt glad. Bara det här plugget som är lite hårt ibland. Antar att det är så livet fungerar. Bara att kämpa på unge man. Kan ju inte bara gå och vänta på att få allt serverat på ett guldfat. Det är rätt hårt nu, fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0