Hemvändaren

Ja, det har blivit lite ändrade planer under dagens gång. Trodde när jag vaknade att jag skulle vara härifrån vid elva, nu ska jag strax ta min packning och dra mig. För lite mer än fyra månader kom jag hit från Småland och har inte varit där sen dess. Istället har det blivit ett antal resor till Västkusten. Men nu har tiden gått tillräckligt långt. Dags att åka hem till regionen jag så innerligt avskytt. Den här gången är det inte med så mycket hat jag åker hem. Jag kom äntligen iväg och är inte längre en del av den världen. Kan ägna mig åt att träffa människor jag faktiskt saknat, läs min familj, några få vänner som blev kvar och ett gäng trevliga arbetskamrater. Mest spännande blir väl att släpa med sig all packning ända ut till Blackeberg. Ni får ha en fortsatt trevlig dag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0