God fortsättning

Då var julafton över för detta året. Allt har följt familjens traditionsenliga julfirande och jag är just under julen en man av traditioner. Så nu är jag en kaffebryggare, wok-panna och ett USB-minne rikare. Fast roligare var det att ge bort presenter. Mor o Far fick en fin stekpanna, Samuel fick första säsongen av Sopranos, Josef en Ben Sherman-piké och minstingen fick tre plattor (Libertines, Dylan och Springsteen). I princip all ledig tid idag har jag tillbringat i fotöljen framför brasan med en vilande hund i knäet och löst soduku för fulla muggar, avkopplande så säg?

Imorgon väntar det hederliga julfirandet med vänner och bekanta över ett stort parti rusdrycker. I år blir det nog ingen utgång och lika glad, om inte gladare, är jag för det. Sen är det annandagen och då är jag bakis och på torsdag anländer damen jag har i mina tankar i parti och minut, ni kan väl gissa att jag längtar?

Nu ska jag klämma något avsnitt av the Wire innan jag knoppar

God fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0