Fuckad som vanligt

Sitter återigen ute i Frillesås. Fantastiskt skönt att kunna surfa i sängen, kanske något jag borde försöka anlägga hemma i Stockholm också. Olivia är iväg och jobbar så jag sitter här och muppar istället. Jag har försatt mig i en lite dålig sits. Olivia sover på natten som vanligt folk, då är jag vaken. När hon är i skolan/jobb på förmiddagen så sover jag. Jag håller på och bli knäpp på det här. Hur jävla svårt kan det vara att sova? För min del verkar det vara något jag aldrig kommer lyckas med. Ikväll ska vi nog ut och partaja sägs det. Utforska nya marker eller vad det heter. Whatever, jag vill sova mer. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Allan Ballan

Förvaltningsverkets tips är att börja knappra piller. Valerina Forte, 100 spänn på apoteket.

2007-12-15 @ 14:31:30
URL: http://forvaltningsverket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0