Årets sista inlägg

Nu är klockan slagen för mig att skriva årets sista inlägg på den här bloggen. Sammanfattningen kommer imorgon eller någon annan gång, möjligen inte alls. Just nu är jag inte på rätt humör för att skriva något längre. Om mindre än en halvtimma ska jag iväg in till Kungsbacka för att gå på middag med Olivia och hennes vänner. På menyn står veganmat, låter väldigt spännande och exokiskt. Sen får vi se vad som händer. Med mig har jag fem liter öl, en flaska skumpa och en tattarcigarr jag köpte på macken här i Frillesås. Vad ni andra ska göra vet jag nästan. Alla i Värnamo ska ut och festa på torpet, Frida ska skämma ut sig på Singstar framför massa okända Stockholmare, Alle o Jossan är i Paris, Ida firar någonstans på andra sidan dammen och pojkarna i Stockholm firar antagligen någonstans i Stockholm skulle jag tro. Jag tänker på er alla mina vänner och hoppas ni får en trevlig nyårsafton. Gott nytt år på er allesammans.

Puss Puss

/Ederan Mattias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0